19.11.10

çekimlerr..*

O kadra güzel kıyafetin arasında,böyle bir iş ortamında ve bu kadar iyi insanlarla beraber olmak,...
Bir araba dolusu kıyafet gördüğüm anda,zaten işin okadar kolay olmayacağını anladım.Kıafetleri kombine et,oyunculara,mankenlere,.. giydir işi biten kıyafetleri takip et,topla,teslimet,..Bu temel işlerin dışında herkesi memnun etmek ve hedef kitleyle bağlantı kuracak kıyafetleri seçmek,...
Söylemesi bukadar kolay ama , o koşturma ortamında gerçekten çok zor bir iş .Tabiki ekip arkadaşlarında yaptığın iş kadar önemli.Ben o konuda çok çok şanslıydım,kendimi herşeye hazırlayıp gitmiş olmamarağmen kendimi kötü hissetmemi ,üzülmemi sağlayacak hiç bir şeyle karşılaşmadım.

Sinem ERTEKİN modayla tamamen bağdaşmış bir insan  kıyafetler üstünde o kadar doğal ve güzel duruyorki,hiç uğraşması gerektiğini düşünmüyorum.Mükemmel bir insan okadar iyi niyetli oolması yaptığı işede yansıyor.Çok çalışıyor ve eminim işinde elde etmek istediği herşeye ulaşır.

Tabiki işin başka zor yanlarıda yok değil örneğin;çekim koşulları çok ağır olabiliyor,saatler uzadıkça uzuyo hatta sabaha kadar süren çekimlerde var,set dışarıdaysa hava koşulları/nın çok büyük etkisi var,her zaman hazırlıklı gitmek lazım.Ve birde hernekadar set e yemek gelsede çoğu zaman koşturmaktan yemek yemeye fırsat olmuyo.
En kötüsüde verilen bir işi nasıl yapacağını bilememen ve insanları hayal kırıklığına uğratma korkusu.Ama bu konudada yanımda Filiz AÇAR gibi biri'nin bulunması bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu gösterdi.Ve bunun gibi adını sayamadığım bir sürü insan,...Benim bu çekimlerde,bu insanlarla bulunmam gerçekten çok büyük bir mutluluk kaynağı.Bunu sağladığı için Sinem ERTEKİN'e binlerce kere teşekkür ediyorum,...
                                                                                                                              Şebnem ..***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler.)
href="http://www.http://www.fashioncat-everywhere.blogspot.com/" title="fashioncat">fashioncat